Wtorek, 30 czerwca 2015 r.
30 czerwca 2015 r., zgodnie z harmonogramem, zakończył się projekt „Dobre Rządzenie. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi”. Przedsięwzięcie było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Partnerami projektu byli Fundacja „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”, Stowarzyszenie Interwencji Prawnej oraz Gmina Miasto Sochaczew.
W projekcie udział wzięły następujące samorządy:
Dziękujemy wszystkim uczestnikom i samorządom współpracującym.
Poniedziałek, 29 czerwca 2015 r.
Zapraszamy do zapoznania się z Raportem zawierającym praktyczne zastosowanie modelu współpracy jednostek samorządu terytorialnego i organizacji samorządowych. Raport stanowi podsumowanie wdrażania modelu w siedmiu jednostkach samorządu terytorialnego.
Piątek, 19 czerwca 2015 r. - Zakończenie projektu „Dobre Rządzenie”
19 czerwca w Sochaczewie oficjalnie podsumowaliśmy projekt „Dobre Rządzenie”, w którym wzięły udział gminy Sochaczew, Ożarów Mazowiecki, Wieliszew, Tomaszów Mazowiecki, Zielonka oraz stołeczne dzielnice Białołęka i Praga-Północ.
Podczas konferencji końcowej pt. „Budowa przyszłości poprzez wkład społeczny. Modelowa współpraca administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi” realizatorzy przedstawili główne wnioski płynące z projektu. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się m.in. w jaki sposób wdrażane są modele współpracy dedykowane samorządom i NGO. Poznali także przeszkody, jakie napotykają te podmioty, na drodze do modelowej współpracy, zdiagnozowane podczas prowadzenia projektu w 7 jednostkach samorządu terytorialnego. Wśród wymienionych przykładów znalazły się np. niechęć do konsultacji, brak właściwej komunikacji między samorządem a NGO, niedocenianie roli NGO przez samorządy. Konferencja w Sochaczewie była okazją do wskazania również pozytywnych wzorców współpracy samorządów i organizacji pozarządowych. Swoje dobre praktyki zaprezentowały Gmina Miasto Sochaczew, Gmina Tomaszów Mazowiecki, Gmina Ożarów Mazowiecki oraz Stowarzyszenie „Sztuka włączania”.
Konferencję zaszczycili liczni goście, wśród których nie zabrakło reprezentantów organizacji pozarządowych, gmin i dzielnic biorących udział w projekcie, młodzieży szkolnej i seniorów, a także mediów.
Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją.
Wtorek, 14 kwietnia 2015 r.
W sali konferencyjnej w Białołęckim Ośrodku Kultury (BOK) przy ul. Van Gogha 1, w godz. 18:00 – 21:00 odbyło się spotkanie konsultacyjne skierowane do organizacji pozarządowych działających w dzielnicy Białołęka. Podczas spotkania uczestnicy mieli okazję przedstawić swoje opinie nt. założeń Programu Rozwoju Kultury na Białołęce oraz założeń programowych dwóch placówek kulturalnych na Białołęce: jednej istniejącej (Białołęcki Ośrodek Kultury na Tarchominie) i jednej powstającej (filia Białołęckiego Ośrodka Kultury na Zielonej Białołęce).
Celem spotkania konsultacyjnego było wypracowanie rekomendacji, które zostaną uwzględnione przy tworzeniu dokumentów docelowych dotyczących omawianych inicjatyw.
Spotkanie konsultacyjne zorganizowali: Fundacja „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym” i Urząd Dzielnicy Białołęka. Spotkanie odbyło się w ramach projektu „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi”.
Czwartek, 9 kwietnia 2015 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 14/04/2015 na ternie Dzielnicy Białołęka w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, otrzymaliśmy 3 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP | Miejsce realizacji usługi |
1. | Nawigator Spotkań - Marcin Szota | 251-16-80-313 | Nawigator Spotkań ul. Wilanowska 13b/5, Józefosław |
2. | Prosper S. C. Jacek i Maria Lewczuk | 524-10-50-887 | Prosper S. C. Jacek i Maria Lewczuk ul. Modińska 190a, Warszawa |
3. | Białołęki ośrodek Kultury | 524-19-88-895 | Białołęki ośrodek Kultury Vincenta van Gogha 1, Warszawa |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
4. | Białołęki ośrodek Kultury | 524-19-88-895 | Białołęki Ośrodek Kultury Vincenta van Gogha 1, Warszawa |
Czwartek, 9 kwietnia 2015 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. cateringu podczas organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 14/04/2015 na ternie Dzielnicy Białołęka w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, otrzymaliśmy 2 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP | Miejsce realizacji usługi |
1. | Prosper S. C. Jacek i Maria Lewczuk | 524-10-50-887 | Wskazane przez zamawiającego |
2. | Moja Catering Moja Sp. z o.o. | 521-34-41-771 | Wskazane przez zamawiającego |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Moja Catering Moja Sp. z o.o. | 521-34-41-771 | Wskazane przez zamawiającego |
Wtorek, 31 marca 2015 r.
W Domu Kultury Uśmiech w Sali widowiskowej na parterze, w godz. 14:00-18:00 (ul. Poznańska 165, 05-850 Ożarów Mazowiecki) odbyły się konsultacje społeczne dla organizacji pozarządowych działających na terenie Ożarowa Mazowieckiego. Przedmiot konsultacji został wybrany przez JST i objął min.3 dokumenty publiczne. Konsultacje poprowadzili eksperci Instytutu.
Konsultacje przeprowadzane są w ramach projektu „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi”.
Więcej informacji na temat projektu znajdą Państwo na stronie www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Zapraszamy do wypełnienia ankiety. Wypełnioną ankietę prosimy odesłać na adres iped@kig.pl do 3 kwietnia 2015 r.
Poniedziałek, 30 marca 2015 r.
W Domu Kultury Uśmiech w Sali 109 na I piętrze (ul. Poznańska 165, 05-850 Ożarów Mazowiecki), w godz. 14:00-17:00 odbyła się sesja doradcza dla organizacji pozarządowych działających na terenie Ożarowa Mazowieckiego. Podczas spotkania można było uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.
Doradztwo dla JST i NGO odbyło się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi"
Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Czwartek, 26 marca 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 14/04/2015 na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Środa, 25 marca 2015 r.
Informujemy, że ze względów organizacyjnych Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym (ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa; tel.: (22) 630 98 02, fax.: (22) 434 60 49, e-mail: iped@kig.pl; NIP: 525-15-67-362, Regon: 010114641, KRS: 0000161651) unieważnia zapytania ofertowe opublikowane 10/03/2015 na poniżej podane usługi:
Wynajem sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 14/04/2015 na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wynajem sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 15/04/2015 na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Obsługę cateringową w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 14/04/2015 na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie. w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Obsługę cateringową w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 15/04/2015 na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie. w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Fundacja „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”
ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa
tel.: (22) 630 98 02, fax.: (22) 434 60 49, e-mail: iped@kig.pl
Poniedziałek, 23 marca 2015 r.
W dniach 23-24 marca (w godz. 8:30-16:30), w Sali Konferencyjnej Urzędu m.st. Warszawy, Dzielnica Białołęka (ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa) odbyło się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane było do organizacji pozarządowych działających na terenie Białołęki oraz pracowników samorządowych. Szkolenie miało na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.
Podczas spotkania można było uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.
Szczegółowe informacje o projekcie na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Poniedziałek, 16 marca 2015 r.
W dniach 16-17 marca (w godz. 8:30-16:30) w Hotelu Lamberton ***, ul. Poznańska 492, 05-850 Ołtarzew odbyło się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane było do organizacji pozarządowych działających na terenie Ożarowa Mazowieckiego oraz pracowników samorządowych. Szkolenie miało na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.
Podczas spotkania można było uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.
Szczegółowe informacje o projekcie na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Piątek, 13 marca 2015 r.
W Urzędzie Gminy Wieliszew przy ul. Modlińskiej 1, w Sali Koncertowej (w godz. 11:00-15:00) odbyły się konsultacje społeczne dla organizacji pozarządowych działających na terenie gminy. Przedmiot konsultacji został wybrany przez JST i objął min.3 dokumenty publiczne. Konsultacje poprowadzili eksperci Instytutu.
Konsultacje przeprowadzane są w ramach projektu „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi”.
Szczegółowe informacje o projekcie na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Wtorek, 10 marca 2015 r.
W dniach 10-11 marca (w godz. 8:30-16:30), w Ośrodku Kultury w Wieliszewie - Gminne Centrum Kultury - Łajski, ul. Stanisława Moniuszki 2 (róg Nowodworskiej), 05-119 Legionowo odbyło się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane było do organizacji pozarządowych działających na terenie Wieliszewa oraz pracowników samorządowych. Szkolenie miało na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.
Podczas spotkania można było uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.
Szczegółowe informacje o projekcie na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Wtorek, 10 marca 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 15/04/2015 na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie. w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Wtorek, 10 marca 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 15/04/2015 na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Wtorek, 10 marca 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 14/04/2015 na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie. w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Wtorek, 10 marca 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 14/04/2015 na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Czwartek, 26 lutego 2015 r.
Organizacje pozarządowe działające na terenie Dzielnicy Praga Północ w Warszawie oraz pracowników samorządowych zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych, które odbędą się 26 lutego, w godz. 14:00-18:00, w Sali Konferencyjnej Urzędu Dzielnicy Praga Północ przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, w Warszawie. Przedmiot konsultacji zostanie wybrany przez JST i obejmie min.3 dokumenty publiczne. Przykładowe formy konsultacji: panel obywatelski, sesja konsultacyjna za pośrednictwem narzędzia on-line, bezpośrednie spotkanie grupy roboczej. Konsultacje poprowadzą eksperci Instytutu.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety. Wypełnione ankiety można oddać podczas spotkania lub odesłać na adres iped@kig.pl do 27 lutego 2015 r.
Poniedziałek, 23 lutego 2015 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 13/03/2015 w Gminie Wieliszew w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, otrzymaliśmy 3 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP |
1. | Kulturalne Bistro | BRAK |
2. | UpHotel S. C. | 611-272-67-22 |
3. | Urząd Gminy Wieliszew | 536-00-17-057 |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Urząd Gminy Wieliszew | 536-00-17-057 |
Poniedziałek, 23 lutego 2015 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. cateringu podczas organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 13/03/2015 w Gminie Wieliszew w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, otrzymaliśmy 4 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP |
1. | ASMAN-CATERING Aneta Stańczuk | 113-089-28-07 |
2. | Kulturalne Bistro | BRAK |
3. | UpHotel S. C. | 611-272-67-22 |
4. | Okrasa “Kuchnia Smaków u Okrasy” | 536-188-81-27 |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Okrasa “Kuchnia Smaków u Okrasy” | 536-188-81-27 |
Poniedziałek, 23 lutego 2015 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 31/03/2015 w Ożarowie Mazowieckim w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, otrzymaliśmy 3 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP | Miejsce realizacji usługi |
1. | Dom Kultury „Uśmiech”, Ożarów Maz. | 118-14-28-439 | Dom Kultury „Uśmiech”, Ożarów Maz. – Sala Widowiskowa |
2. | MCC Mazurkas Conference Center & Hotel Sp. z o.o., Ożarów Maz. | 118-20-25-554 | MCC Mazurkas Conference Center & Hotel Sp. z o.o., Ożarów Maz. |
3. | REST Sp. z o.o., Warszawa | 527-20-75-776 | REST Hotel, Mory |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Dom Kultury „Uśmiech”, Ożarów Maz. | 118-14-28-439 | Dom Kultury „Uśmiech”, Ożarów Maz. – Sala Widowiskowa |
Poniedziałek, 23 lutego 2015 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. cateringu podczas organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 31/03/2015 w Ożarowie Mazowieckim w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, otrzymaliśmy 3 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP | Miejsce realizacji usługi |
1. | MCC Mazurkas Conference Center & Hotel Sp. z o.o., Ożarów Maz. | 118-20-25-554 | MCC Mazurkas Conference Center & Hotel Sp. z o.o., Ożarów Maz. |
2. | REST Sp. z o.o., Warszawa | 527-20-75-776 | REST Hotel, Mory |
3. | J.A.Tech Serwis, Ożarów Maz. | 534-10-54-637 | Ożarów Maz. |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | J.A.Tech Serwis, Ożarów Maz. | 534-10-54-637 | Ożarów Maz. |
Poniedziałek, 23 lutego 2015 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem zapytaniem ofertowym dotyczącym cateringu oraz wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w Ożarowie Maz. w dniu: 30/03/2015 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 7 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP | Miejsce realizacji usługi |
1. | Dom Kultury „Uśmiech”, Ożarów Maz. | 118-14-28-439 | Dom Kultury „Uśmiech”, Ożarów Maz. |
2. | Hotel FUS, Ożarów Maz. | 534-10-05-159 | Hotel FUS, Ożarów Maz. |
3. | MCC Mazurkas Conference Center & Hotel Sp. z o.o., Ożarów Maz. | 118-20-25-554 | MCC Mazurkas Conference Center & Hotel Sp. z o.o., Ożarów Maz. |
4. | Biuro Rezerwacji „AGATOUR” Agnieszka Bartczak, Jelenia Góra | 611-172-30-58 | Hotel Stawisko, Klaudyn |
5. | REST Sp. z o.o., Warszawa | 527-20-75-776 | REST Hotel, Mory |
6. | UpHotel, Jelenia Góra | 611-27-26-722 | MCC Mazurkas Conference Center & Hotel Sp. z o.o., Ożarów Maz. |
7. | J.A.Tech Serwis, Ożarów Maz. | 534-10-54-637 | Ożarów Maz. |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, zdecydowano się zorganizować spotkanie doradcze w:
1. | Dom Kultury „Uśmiech”, Ożarów Maz. | 118-14-28-439 |
i skorzystać z cateringu dostarczonego przez:
2. | J.A.Tech Serwis, Ożarów Maz. | 534-10-54-637 |
Środa, 18 lutego 2015 r.
W Urzędzie dzielnicy Białołęka przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie o godz. 10:00 odbyła się sesja doradcza dla organizacji pozarządowych działających na terenie dzielnicy. Podczas spotkania można było uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.
Doradztwo dla JST i NGO odbyło się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", w którym uczestniczy również Zielonka.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Środa, 18 lutego 2015 r.
W Domu Bankietowym Arkadia, przy ul. Trojanowskiej 94 w Sochaczewie w godz. 10:00-14:00 odbyły się konsultacje społeczne dla organizacji pozarządowych działających na terenie dzielnicy. Przedmiot konsultacji został wybrany przez JST i objął min.3 dokumenty publiczne. Konsultacje poprowadzili eksperci Instytutu.
Konsultacje przeprowadzane są w ramach projektu „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi”.
Więcej informacji na temat projektu znajdą Państwo na stronie www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Wtorek, 17 lutego 2015 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem zapytaniem ofertowym dotyczącym cateringu oraz wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 18/02/2015 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 7 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP | Miejsce realizacji usługi |
1. | SANSZI Sp. z o.o. Sp. k. | 725-20-76-69 | Budynek szkół COSINUS, ul. Łucka 13, Warszawa |
2. | Krajowa Izba Gospodarcza Moja Sp. z o.o. | 526-000-17-08 521-344-17-74 | Krajowa izba Gospodarcza, ul. Trębacka 4, Warszawa |
3. | Europrofes Group Sp. Z o.o. | 521-353-81-92 | Centrum Szkoleniowe Europrofes, ul. Czerska 14, Warszawa |
4. | UpHotel S.C. | 611-272-67-22 | UpHotel S.C., ul. Długa 13/1, Jelenie Góra |
5. | Biuro Rezerwacji AGATOUR Agnieszka Bartczak | 611-172-30-58 | Centrum Konferencyjno-Hotelowe FORT, ul. Modlińska 310/312, Warszawa |
6. | Ośrodek Doskonalenia Zawodowego „Akademia Umiejętności” | 118-207-44-98 | Ośrodek Doskonalenia Zawodowego „Akademia Umiejętności”, ul. Krasnowolska 17a, Warszawa |
7. | Urząd Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa | 525-229-68-18 | Urząd Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Urząd Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa | 525-229-68-18 | Urząd Dzielnicy Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa |
która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.
Czwartek, 12 lutego 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym poszukuje kandydatki/kandydata do pracy na umowę o pracę na stanowisko: specjalista ds PR przy obsłudze PR projektu pt. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet V. Dobre rządzenie, działanie 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora, poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu (numer umowy: POKL.05.04.02-00-G52/13). Wymagane doświadczenie w podobnym obszarze. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 20.02.br.
Wtorek, 10 lutego 2015 r.
W dniach 10-11 lutego w Domu Bankietowym „Cztery Pory Roku”, przy ul. Trojanowskiej 114 w Sochaczewie odbyło się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane było do organizacji pozarządowych działających na terenie Sochaczewa oraz pracowników samorządowych. Szkolenie miało na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.
Podczas spotkania można było uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.
Wtorek, 10 lutego 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym cateringu oraz wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 30/03/2015 w Ożarowie Mazowieckim w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Wtorek, 10 lutego 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 13/03/2015 w Wieliszewie w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Wtorek, 10 lutego 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 13/03/2015 w Wieliszewie w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Wtorek, 10 lutego 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 31/03/2015 w Ożarowie Maz. w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Wtorek, 10 lutego 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 31/03/2015 w Ożarowie w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Poniedziałek, 9 lutego 2015 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. cateringu podczas organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 26/02/2015 w Sali Konferencyjnej Urzędu Dzielnicy Praga Północ, ul. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, otrzymaliśmy 14 odpowiedzi na zapytanie ofertowe spełniające warunki zapytania:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP |
1. | Merson Karol Długozima | 879-242-84-84 |
2. | Libra Twin Sp. z o.o. „Catering Niebo w Gębie” | 525-17-00-022 |
3. | Sushinet | 536-159-47-79 |
4. | Adam Strzelecki Brams-Catering | 113-201-80-78 |
5. | Spiżarnia Polska Sp. z o.o. | 739-386-70-69 |
6. | Produkcja Polska Pierogarnie Sp. z o.o. | 701-036-37-07 |
7. | Agencja M. G. Mirosław Gołda | 526-168-05-16 |
8. | Fundacja "Praca dla Niewidomych" Rolniczy Zakład Aktywności Zawodowej, Stanisławowo | 774-26-59-175 |
9. | Asman-Catering | 113-089-28-07 |
10. | MLJ Catering sc Mariusz Jabłoński, Łukasz Jabłoński | 624-274-23-63 |
11. | KTM-CATERING Tomasz Sokołowski | 529-116-53-80 |
12. | Fantazja Smaków | 113-215-70-87 |
13. | Bocian Catering Sebastian Brociek | 118-141-87-31 |
14. | Moja Sp. z o.o. | 521-344-17-71 |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
15. | Moja Sp. z o.o. | 521-344-17-71 |
która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.
Wtorek, 27 stycznia 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym cateringu oraz wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 18/02/2015 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Wtorek, 27 stycznia 2015 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 26/02/2015 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Wtorek, 16 grudnia 2014 r.
Organizacje pozarządowe działające na terenie miasta Zielonka oraz pracowników samorządowych zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych, które odbędą się 16 grudnia, w godz. 14:00-18:00, w Hotelu "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, w Zielonce.Przedmiot konsultacji zostanie wybrany przez JST i obejmie min.3 dokumenty publiczne. Przykładowe formy konsultacji: panel obywatelski, sesja konsultacyjna za pośrednictwem narzędzia on-line, bezpośrednie spotkanie grupy roboczej. Konsultacje poprowadzą eksperci Instytutu.
Wtorek, 9 grudnia 2014 r.
W dniach 9 i 10 grudnia w Hotelu "U Pietrzaków", ul. Lipowa 20, w Zielonce odbyło się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane jest do organizacji pozarządowych działających na terenie miasta Zielonka oraz pracowników samorządowych. Spotkanie miało na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.
Podczas spotkania można było uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.
Poniedziałek, 8 grudnia 2014 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 16/12/2014 w Mieście Zielonka w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 4 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Lp. | Nazwa oferenta | NIP |
1. | Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka | 125-003-61-69 |
2. | Polish Travel Quo Vadis Sp. z o.o., Ul. Ptasia 2, 00-138 Warszawa | 526-021-13-86 |
3. | Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Łukasińskiego 1/3, Zielonka | 125-00-37-973 |
4. | Hotel Trylogia - Galop Centrum Konferencyjno - Bankietowe Bożena Ładno ul. Poniatowskiego 46, 05-220 Zielonka | 952-114-27-30 |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka | 125-003-61-69 |
która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.
Poniedziałek, 8 grudnia 2014 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. cateringu podczas organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 16/12/2014 w Mieście Zielonka w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 2 odpowiedzi na zapytanie ofertowe spełniające warunki zapytania:
Lp. | Nazwa oferenta | NIP |
1. | Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka | 125-003-61-69 |
2. | Hotel Trylogia - Galop Centrum Konferencyjno - Bankietowe Bożena Ładno ul. Poniatowskiego 46, 05-220 Zielonka | 952-114-27-30 |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka | 125-003-61-69 |
która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.
Środa, 26 listopada 2014 r.
Organizacje pozarządowe działające na terenie miasta Zielonka oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 26 listopada, o godz. 10:00, w Hotelu "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.
Doradztwo dla JST i NGO odbywa się w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", w którym uczestniczy również Zielonka.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Piątek, 21 listopada 2014 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 16/11/2014 w Mieście Zielonka w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 4 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Lp. | Nazwa oferenta | NIP |
1. | Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka | 125-003-61-69 |
2. | Urząd Miasta Zielonka, ul. Lipowa 5, Zielonka | 125-00-37-111 |
3. | Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Łukasińskiego 1/3, Zielonka | 125-00-37-973 |
4. | UpHotel S.C., ul. Długa 13/1, 58-500 Jelenia Góra | 525-15-67-362 |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Hotel "U Pietrzaków" ***, ul. Lipowa 20, Zielonka | 125-003-61-69 |
która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.
Czwartek, 20 listopada 2014 r.
Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w Mieście Zielonka w dniu: 16/12/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Zapytanie i formularz zgłoszeniowy
Czwartek, 20 listopada 2014 r.
Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w Zielonce w dniu: 16/12/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie i formularz zgłoszeniowy
Środa, 12 listopada 2014 r.
W dniach 12-13 listopada w siedzibie Urzędu Dzielnicy Praga Północ, w Hotelu Hetman, przy ul. ks. Ignacego Kłopotowskiego 36 odbędzie się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane jest do organizacji pozarządowych działających na terenie dzielnicy Praga Północ oraz pracowników samorządowych. Spotkanie ma na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.
Podczas spotkania będzie można uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.
Czwartek, 6 listopada 2014 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 26/11/2014 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie i formularz zgłoszeniowy
Poniedziałek, 3 listopada 2014 r.
Organizacje pozarządowe działające na terenie Tomaszowa Mazowieckiego oraz pracowników samorządowych zapraszamy do udziału w konsultacjach społecznych, które odbędą się 3 listopada, w godz. 10:00-13:00, w Sali Koncertowej Miejskiej Biblioteki Publicznej, przy pl. Kościuszki 18 w Tomaszowie Mazowieckim. Przedmiot konsultacji zostanie wybrany przez JST i obejmie min.3 dokumenty publiczne. Przykładowe formy konsultacji: panel obywatelski, sesja konsultacyjna za pośrednictwem narzędzia on-line, bezpośrednie spotkanie grupy roboczej. Konsultacje poprowadzą eksperci Instytutu Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o kontakt. Więcej szczegółów dotyczących projektu znajdą Państwo na stronie: www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl
Czwartek, 30 października 2014 r.
W dniach 30-31 października w Centrum Dialogu Społecznego i Wolontariatu w Tomaszowie Mazowieckim, pl. Kościuszki 18, I pietro, pokój 7odbędzie się 2-dniowe szkolenie w ramach projektu "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi". Spotkanie skierowane jest do organizacji pozarządowych działających na terenie Tomaszowa Mazowieckiego oraz pracowników samorządowych. Spotkanie ma na celu zbudowanie wiedzy i umiejętności NGO i przedstawicieli administracji publicznej w zakresie konstruowania i uczestnictwa w konsultacjach polityk publicznych zgodnie z opracowanymi modelami współpracy.
Podczas spotkania będzie można uzyskać wiedzę na temat m.in.: aktualnego stanu prawnego, standaryzacji usług publicznych, analizy form współtworzenia przez JST i NGO polityk publicznych oraz wykształcenia umiejętności w zakresie wykorzystania technik i narzędzi konsultacji społecznych.
Wtorek, 28 października 2014 r.
Organizacje pozarządowe działające na terenie Gminy Wieliszew oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 28 października (wtorek), o godz. 14:30, w Urzędzie Gminy Wieliszew, przy ul. Modlińskiej 1, pokój nr 111. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt.
Poniedziałek, 27 października 2014 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. cateringu podczas organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 3/11/2014 w Mieście Tomaszów Mazowiecki w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, otrzymaliśmy 3 odpowiedzi na zapytanie ofertowe spełniające warunki zapytania:
Numer oferty | Nazwa oferenta | NIP |
1. | Bar Janosik Izbaela Janas (Kolonia Zawada, ul. Kasztanowa 8, 97-200 Tomaszów Mazowiecki). | 773-001-65-95 |
2. | Plan Europe Sp. z o.o. (ul. Narutowicza 35/15, 90-125 Łódź)725-20-69-236 | |
3. | Tomaszowska Spółdzielnia Socjalna „Impuls” (Al. Piłsudskiego 34, 97-200 Tomaszów Mazowiecki) | 773-246-35-13 |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Bar Janosik Izbaela Janas (Kolonia Zawada, ul. Kasztanowa 8, 97-200 Tomaszów Mazowiecki). | 773-001-65-95 |
która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.
Poniedziałek, 27 października 2014 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 3/11/2014 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Maz. | 773-16-91-608 | Miejska Biblioteka Publiczna |
Piątek, 24 października 2014 r.
Organizacje pozarządowe działające na terenie Gminy Sochaczew oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 24 października, o godz. 10:00, w hotelu Chopin, ul. Traugutta 21. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt.
Środa, 22 października 2014 r.
Organizacje pozarządowe działające na terenie Żoliborza oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 22 października w siedzibie Urzędu Dzielnicy Żoliborz, przy ul. Słowackiego 6/8 (sala 116). Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt.
Poniedziałek, 20 października 2014 r.
Organizacje pozarządowe działające na terenie dzielnicy Praga Północ oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 20 października w w Hotelu Hetman, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 36. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt.
Czwartek, 16 października 2014 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 28/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 3 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Lp. | Nazwa oferenta | NIP |
1. | Gmina Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew | 536-17-58-264 |
2. | Ośrodek Kultury w Wieliszewie, ul. Moniuszki 2, 05-119 Legionowo - Łajsk | 536-17-86-510 |
3. | Hotel 500, ul. Warszawska 31A, 05-130 Zegrze Południowe | 125-00-28-307 |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Gmina Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew | 536-17-58-264 |
która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.
Wtorek, 14 października 2014 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 20/10/2014 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 3 odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Lp. | Nazwa oferenta | NIP |
1. | Hotel Bristol, ul. Krakowskie Przedmieście 42/44, 00-325 Warszawa | 526-000-01-81 |
2. | Przedsiębiorstwo Hotelarski-Turystyczne Sp. z o.o., Al. Solidarności 61, 03-402 Warszawa | 113-20-02-462 |
3. | Krajowa Izba Gospodarcza, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa | 526-000-17-08 |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
4. | Przedsiębiorstwo Hotelarski-Turystyczne Sp. z o.o., Al. Solidarności 61, 03-402 Warszawa | 113-20-02-462 |
która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.
Poniedziałek, 13 października 2014 r.
Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 3/11/2014 w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Poniedziałek, 13 października 2014 r.
Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym obsługi cateringowej w trakcie organizacji jednodniowego spotkania konsultacyjnego, które ma odbyć się w dniu: 3/11/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie ofertowe i formularz zgłoszeniowy
Czwartek, 9 października 2014 r.
Informacja o wyborze oferenta
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 24/10/2014 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 5 odpowiedzi na zapytanie ofertowe.:
Lp. | Nazwa oferenta |
1. | Hotel „Chopin” Maryla Pliszka, ul. Traugutta 21, Sochaczew |
2. | Miejski Ośrodek Kultury w Sochaczewie, Ul. Żeromskiego 8, Sochaczew |
3. | Restauracja „Złoty Ul”, Sochaczew Kąty |
4. | Trattoria, Sochaczew |
5. | Centrum Kultury, Sportu i Organizacji Pozarządowych, ul. 1 Maja 16, Sochaczew |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
1. | Hotel „Chopin” Maryla Pliszka, ul. Traugutta 21, Sochaczew |
która zaproponowała najkorzystniejszą ofertę.
Środa, 8 października 2014 r.
Organizacje pozarządowe działające na terenie Tomaszowa Mazowieckiego oraz pracowników samorządowych zapraszamy na sesję doradczą, która odbędzie się 8 października, o godz. 14:00 w Centrum Dialogu Społecznego i Wolontariatu, przy pl. Kościuszki 18, I pietro, pokój 7. Podczas spotkania będzie można uzyskać m.in. informacje na temat prowadzenia dialogu pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego, a organizacjami pozarządowymi, sposobów mobilizowania członków organizacji do działania czy możliwości finansowania działalności organizacji pozarządowych.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z doradztwa prosimy o kontakt.
Piątek, 3 października 2014 r.
W związku z ogłoszeniem dot. wynajmu Sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 8/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki otrzymaliśmy 3 oferty od:
Lp. | Nazwa oferenta | NIP | Miejsce realizacji usługi |
1. | Ośrodek Kultury Tkacz, ul. Niebrowska 50, 97-200 Tomaszów Maz. | 773-16-33-999 | Ośrodek Kultury Tkacz |
2. | Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Maz. | 773-16-91-608 | Miejska Biblioteka Publiczna |
3. | Urząd Miasta, ul. POW 10/16; 97-200 Tomaszów Maz. | 773-16-56-546 | Urząd Miasta |
Po dokładnym zapoznaniu się z nadesłanymi ofertami, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez:
4. | Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Maz. | 773-16-91-608 | Miejska Biblioteka Publiczna |
Czwartek, 2 października 2014 r.
Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 24/10/2014 w ramach projektu pn. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi" nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie i Formularz ofertowy
Czwartek, 2 października 2014 r.
Fundacja „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym” zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 28/10/2014 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie i formularz zgłoszeniowy
Środa, 1 października 2014 r.
Fundacja „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym” zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 20/10/2014 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie i Formularz ofertowy
Poniedziałek, 22 września 2014 r.
Fundacja „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym” zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wynajmu sali na organizację jednodniowego spotkania doradczego, które ma odbyć się w dniu: 20/10/2014 w ramach projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi” nr POKL.05.04.02-00-G52/13 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zapytanie i Formularz ofertowy
Poniedziałek, 8 września 2014 r.
Szanowni Państwo przypominamy, że nadal oferowana jest pomoc z zakresu doradztwa ogólnego oraz prawnego dla przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na terenie gmin biorących udział w projekcie tj. z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki, Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, Gminy Miasto Sochaczew, Gminy Wieliszew, Miasta Zielonka oraz dwóch warszawskich dzielnic: Pragi Północ i Żoliborza, a także dla pracowników i przedstawicieli urzędów gmin i miast biorących udział w projekcie.
Jeżeli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje zachęcamy do kontaktu
Czwartek, 7 sierpnia 2014 r.
Zachęcamy do skorzystania z doradztwa ogólnego oraz prawnego dla przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na terenie 7 gmin biorących udział w projekcie, a także dla pracowników i przedstawicieli urzędów gmin i miast biorących udział w projekcie.
Jeżeli chcą Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o kontakt
Wtorek, 15 lipca 2014 r.
Przypominamy, że nasi doradcy dostępni są również przez program skype:http://www.dobrerzadzeniewsamorzadzie.pl/kontakt.html
Zachęcamy do kontaktu!
Sobota, 28 czerwca 2014 r.
Obecnie w ramach projektu „Dobre Rządzenie” oferowana jest pomoc z zakresu doradztwa ogólnego oraz prawnego dla przedstawicieli organizacji pozarządowych działających na terenie 7 gmin i dzielnic (Gminy Ożarów Mazowiecki, Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, Gminy Miasto Sochaczew, Gminy Wieliszew, Miasta Zielonka oraz Pragi Północ i Żoliborza) biorących udział w projekcie, a także dla pracowników i przedstawicieli urzędów gmin i miast biorących udział w projekcie. Prowadzone są również prace nad modelami współpracy, czyli opracowywane są standardy konsultacji w 7 jednostkach biorących udział w projekcie. W IV kwartale br. planowane jest także przeprowadzenie warsztatów dla przedstawicieli NGO oraz samorządów w trzech JST uczestniczących w projekcie.
Organizacje pozarządowe działające na terenie wymienionych gmin i dzielnic zainteresowane udziałem w projekcie i udziałem w planowanych sesjach doradczych, prosimy o kontakt
Poniedziałek, 5 maja 2014 r.
Trwa kolejny etap projektu „Dobre Rządzenie”. Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym wypracowuje szczegółowe wytyczne wdrożeniowe standardów konsultacji w 7 jednostkach biorących udział w projekcie. Przy ocenie samorządów szczególną wagę położono na: sposób i zakres informacji przekazywanych przez władze samorządowe o planach i działaniach, sposób i zakres uwzględniania uwag potrzeb mieszkańców w działaniu, sposób i zakres komunikacji z mieszkańcami, stosowanie jawnych i przejrzystych procedur decyzyjnych oraz wzajemna chęć urzędników i przedstawicieli trzeciego sektora do współdziałania przy rozwiązywaniu lokalnych problemów.
Środa, 30 kwietnia 2014 r.
Zakończone zostało badanie ankietowe - mieszkańcy 7 gmin biorących udział w projekcie wypowiedzieli się na temat pracy i funkcjonowania swojego urzędu gminy.
Gminy (uczestniczące w projekcie), które chcą dobrze rządzić to: Gmina Ożarów Mazowiecki, Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki, Gmina Miasto Sochaczew, Gmina Wieliszew, Miasto Zielonka oraz dwie warszawskie dzielnice: Praga Północ i Żoliborz. Opracowane zostały raporty podsumowujące proces samooceny oraz badań mieszkańców i lokalnych NGO.
Piątek, 7 marca 2014 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym poszukuje kandydatki/kandydata do pracy na zlecenie przy obsłudze PR projektu pt. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet V. Dobre rządzenie, działanie 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora, poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu (numer umowy: POKL.05.04.02-00-G52/13). Wymagane doświadczenie w podobnym obszarze. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 21.03.br.
Piątek, 7 marca 2014 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym poszukuje kandydatki/kandydata do pracy na zlecenie przy administrowaniu stroną internetową projektu pt. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet V. Dobre rządzenie, działanie 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora, poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu (numer umowy: POKL.05.04.02-00-G52/13). Wymagane doświadczenie w podobnym obszarze. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 21.03.br.
Piątek, 7 marca 2014 r.
Fundacja Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym poszukuje kandydatki/kandydata do pracy na zlecenie przy kontroli finansowej projektu pt. "DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi", który jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet V. Dobre rządzenie, działanie 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora, poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu (numer umowy: POKL.05.04.02-00-G52/13). Wymagane doświadczenie w podobnym obszarze. CV i list motywacyjny: iped@kig.pl do 21.03.br.
Czwartek, 13 lutego 2014 r.
Badamy pracę urzędów.
Przez cały miesiąc mieszkańcy 7 gmin biorących udział w projekcie „Dobre rządzenie” mogą wypowiedzieć się na temat pracy i funkcjonowania swojego urzędu gminy. Gminy, które chcą dobrze rządzić to: Miasto i Gmina Ożarów Mazowiecki, Miasto i Gmina Tomaszów Mazowiecki, Miasto i Gmina Sochaczew, Miasto Zielonka oraz dwie warszawskie dzielnice: Praga Północ i Żoliborz.
Przy pomocy specjalnej ankiety grupa badaczy chce odpowiedzieć na kilka najważniejszych pytań, takich jak: czy władze samorządowe informują o swoich planach i działaniach, czy biorą pod uwagę potrzeby mieszkańców i w jaki sposób się z nimi komunikują?
„Z naszych konsultacji wynika, że aby stymulować innowacje i działania sieciowe w samorządach kluczowe jest uczestnictwo przedstawicieli mieszkańców danego terenu”- uzasadnia potrzebę przeprowadzenia badań Marta Danielczuk z Fundacji „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”.
Równolegle z mieszkańcami ankiety oceniające współpracę wypełniać mogą organizacje pozarządowe. Tutaj z kolei ocenie podlega stosowanie jawnych i przejrzystych procedur decyzyjnych oraz wzajemna chęć urzędników i przedstawicieli trzeciego sektora do współdziałania przy rozwiązywaniu lokalnych problemów.
„Celem badania jest rzetelna diagnoza potrzeb i oczekiwań , których realizacja może doprowadzić do zwiększenia aktywności na linii samorząd-organizacje społeczne -mieszkańcy”- tłumaczy dr Witold Klaus, Prezes Stowarzyszenia Interwencji Prawnej. Poprzez wypełnienie ankiety zainteresowane osoby i organizacje mogą zaangażować się w poprawę standardów współpracy”.
Fundacja i Stowarzyszenie w partnerstwie z gminą Sochaczew prowadzą finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego projekt pt. „Dobre rządzenie”. Jego celem jest wypełnienie luki informacyjnej między organizacjami społecznymi a administracją publiczną i przyczynienie się do polepszenia zasad współpracy.
Ankiety dla mieszkańców dotyczące pracy urzędów gmin i dzielnic wypełnić można tutaj: http://interwencjaprawna.pl/ankieta/dla-mieszkancow
Ankiety dla organizacji pozarządowych: http://interwencjaprawna.pl/ankieta/dla-ngo
Środa, 12 lutego 2014 r.
w dniu 12 lutego 2014 roku w Urzędzie Miasta Zielonka przy ulicy Lipowej 5 o godzinie 10:00 odbyło się spotkanie w ramach procesu samooceny dotyczącej współpracy pomiędzy administracją publiczną a organizacjami pozarządowymi działającymi w Zielonce.
Czwartek, 30 stycznia 2014 r.
w dniu 30 stycznia 2014 roku w Urzędzie Gminy Wieliszew przy ulicy Modlińskiej 1 o godzinie 11.00 odbyło się spotkanie w ramach procesu samooceny dotyczącej współpracy pomiędzy administracją publiczną a organizacjami pozarządowymi działającymi w Wieliszewie.
Wtorek, 28 stycznia 2014 r.
w dniu 28 stycznia 2014 roku w Urzędzie Dzielnicy Żoliborz przy ulicy Słowackiego 6/8 o godzinie 10.00 odbyło się spotkanie w ramach procesu samooceny dotyczącej współpracy pomiędzy administracją publiczną a organizacjami pozarządowymi działającymi w dzielnicy Żoliborz.
Wtorek, 21 stycznia 2014 r.
w dniu 21 stycznia 2014 roku w Urzędzie Dzielnicy Praga Północ przy ulicy Ks. I. Kłopotowskiego 15 o godzinie 10.00 odbyło się spotkanie w ramach procesu samooceny dotyczącej współpracy pomiędzy administracją publiczną a organizacjami pozarządowymi działającymi w dzielnicy Praga Północ.
Poniedziałek, 20 stycznia 2014 r.
W dniu 20 stycznia 2014 roku w Domu Kultury Uśmiech przy ulicy Poznańskiej 165 w Ożarowie Mazowieckim o godzinie 14.00 odbyło się spotkanie w ramach procesu samooceny dotyczącej współpracy pomiędzy administracją publiczną a organizacjami pozarządowymi działającymi Ożarowie Mazowieckim.
Środa, 15 stycznia 2014 r.
w dniu 15 stycznia 2014 roku w Centrum Dialogu Społecznego i Wolontariatu przy Placu Kościuszki 18 w Tomaszowie Mazowieckim o godzinie 12.00 odbyło się spotkanie w ramach procesu samooceny dotyczącej współpracy pomiędzy administracją publiczną a organizacjami pozarządowymi działającymi w Tomaszowie Mazowieckim.
Piątek, 10 stycznia 2014 r.
W dniu 10 stycznia 2014 roku w Urzędzie Miejskim w Sochaczewie przy ulicy 1 Maja 21 o godzinie 10.00 odbyło się spotkanie w ramach procesu samooceny dotyczącej współpracy pomiędzy administracją publiczną a organizacjami pozarządowymi działającymi w Sochaczewie.
Wtorek, 1 października 2013 r.
Fundacja „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym” rozpoczęła realizację projektu pn. „DOBRE RZĄDZENIE. Wypracowanie i wdrożenie modelu współpracy 7 jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet V. Dobre rządzenie, działanie 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora, poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego. Głównym celem projektu jest zwiększenie zakresu i poprawa jakości mechanizmów współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych poprzez opracowanie i wdrożenie „Modeli współpracy Jednostek Samorządu Terytorialnego i NGO”. Numer projektu POKL.05.04.02-00-G52/13. Przewidywane zakończenie projektu 30.06.2015.